Joo, on taas vähän päivitykset myöhässä... 9.2. Sulo täytti vuoden. Meiän vauva...

Tänään vihdoin saatiin aikaseksi yksi lähes säädyllinen profiilikuva Sulosta. Ei oo muuten mikään helppo juttu ottaa, kun tyyppi joko kurkottelee namin perään tai vetää ittensä johonkin omituiseen kyyryasentoon. No, tässä se mitä saatiin aikaseksi.

Korkeus on mun mittauksen mukaan 49 cm, painoa pojalla 16 kg. Kilo on lähtenyt, kun vaihdettiin pentusapuska aikuisten ruokaan. Uudet papanat ei oikein tunnu kelpaavan...

Tänään alkoi kanakoirakerhon toko. Ei mennyt ihan putkeen. Treenit pidetään hevosmaneesissa ja Sulolla 60% keskittymisestä meni lantakasojen etsimiseen purujen seasta, 30% muihin koiriin ja jäljelle jäävä 10% jäi mulle. Meinas jossain kohtia käämit palaa.... Varsinkin seuraaminen oli ihan onnetonta. Sulo tempoili sinne tänne ja häiriköi muita. No, jotkut jutut meni ihan hyvinkin. Niinkuin istu- ja maahan-komennot nopeina. Pysymisessä olis vielä parantamisen varaa. Luoksetulokin meni esimerkillisesti, vaikka mulla ei luotto koiraan riittänyt ja tein sen liinan kanssa. Oli aika erilaista kuin "oikean" toko treenaus. Ihan hauskaa tämäkin. Nyt pitää pitää kieli keskellä suuta, että toko ja metsästystottis toimivat molemmat omilla tahoillaan oikein. 

Vielä muutama talvikuva Sulon reissuista. Tästä eteenpäin vapaana juoksentelut jääkin taas koirapuistoon.

Hiihtolomalla makkaran paistossa. Mukana myös Allu.

"Mä oon varannu tään puun..."

Koiran verran lunta.

Alkaa olla rankkaa. Ei kai enää enempää...